18 Januari

18 januari 2020 - Perth, Australië

Lekker tot 10:00 uitgeslapen. Ontbijt gemaakt en lekker niks gedaan de hele ochtend. Smiddags even Furgus gewassen want hij gaat morgen mee op wedstrijd. Ik heb de was gedaan en we zijn naar de winkel geweest. Ik heb een beetje zitten rond kijken voor evt andere opties qua werk hier in de buurt. Mocht dit toch niet verbeteren aankomende week en me meer uitdaging bieden dan zoek ik graag iets anders waar ik mijzelf wel meer kan ontwikkelen! Ze wilde me vandaag helpen met furgus omdat hij nogal een pittig ding is. Maar dit gaat me prima af. Ik ben het best gewent om een wat lastiger paard te wassen en naar de wei te brengen. Ik gaf aan dat het prima lukt en hoop dat ze me wat meer verantwoordelijkheid wilt geven als ik laat zien wat ik in huis heb. Er zijn wel een aantal opties hier vlakbij qua werk  en anders ga ik evt 1 a 2 maanden gezellig in Perth wonen tot ik iets anders heb. Veel Nederlandse meiden die me al een plek aangeboden hebben of die in een leuk hostel zitten. Ik plan graag alles goed van te voren. Maar je weet dus nooit hoe het loopt verder. Ik hou me niet te veel vast aan mijn gemaakte plan en ik kan alle kanten op als ik echt wat anders wil gaan doen.
we hebben pizza gehaald bij de winkel en daar had ik nou zo veel zin in! Maar gadver hij smaakt helemaal nergens naar en ik word al snel misselijk😬 geen succes dus.
ik 20:00 bel ik even met het thuisfront❤️ Fijn om iedereen even te zien en te spreken.
morgen staat de wekker op 6:30 en gaan we om 8:00 op wedstrijd met 3 paarden. Het is een uur rijden hier vandaan. Ik hoop dat het niet al te heet word morgen

1. Mena:
    18 januari 2020
    Was fijn om je even gesproken en gezien te hebben.
    Hopelijk gauw meer uitdaging voor je. En anders kom je miss hoen als wat anders tegen. Succes weer met alles 😘🍀
  2. TIneke:
    18 januari 2020
    Leuk om je even gesproken te hebben toen straks.
    Hoop dat je morgen leuke dag heb bij de wedstrijd. Veel plezier 😘
  3. Karin:
    19 januari 2020
    Superleuk om je ff gesproken en "gezien" te hebben ❤
    Hoop voor je dat het nog veranderd en je kan laten zien wat je in je mars hebt!
    Veel plezier bij de wedstrijd.
    😘