17 maart

17 maart 2020

Om 7:00 gaat de wekker, eigenlijk iets te laat gezet😬. Ik kleed me snel aan en eet een bak yoghurt met fruit en musli naar binnen. Ik pak mn spullen en rijd naar Pam haar stal toe. Samen met Laura de stalhulp voer ik de paarden en we maken het voer voor de avond en de volgende ochtend klaar Daarna zetten we alle paarden buiten. We vullen hooinetten, ruimen wat op en vegen het stallenblok schoon. Ik krijg nog wat uitleg over de paarden en na 1,5 uur zijn we klaar. We kletsen nog even wat en daarna ga ik weer naar huis. Ik ga douchen en spreek daarna met iemand uit de stad af om even een winkelcentrum in te duiken om te lunchen. Een latte macchiato en een schaal met home made granola, fruit en cocos yogurt. Heerlijk! We lopen wat winkels in en kletsen gezellig bij. Rond 14:00 ga ik weer naar huis want ik wilde eigenlijk nog even sporten. Ik ga fietsen en benen trainen, niet al te gek vandaag anders heb ik er morgen ook last van met paardrijden😬. Na een uurtje ga ik naar huis en ga ik douchen, ik kijk samen met Brooke een serie en ik leg mia op bed. De opa komt savonds om spaghetti te maken en die smaakt prima! Ik eet 2 flinke borden weg en daar heb ik al snel spijt van🤣 ik zit veel te vol nu😬. Ik ga optijd in bed liggen en nog even serie kijken, morgen ga ik weer werken bij de stal verderop. Het heeft vandaag van 14:00 tot savonds flink geregend, ik hoop dat het droog blijft morgen!