18 maart

18 maart 2020

Om 7:00 heb ik ontbeten en daarna ben ik weer even in bed gaan liggen. Om 10:00 moest ik bij mike Dagustino op stal zijn hier verderop. Ik heb athena gereden, het eventing paard van Mike. Ze voelde erg goed aan vandaag dus dat was een fijn begin. Daarna een pony die net onder het zadel is en ook die ging weer prima. Ik heb het paard van de vrouw van Mike gelongeerd en daarna Google gereden. Google is 5 weken onder het zadel, erg braaf en ook hij gaat elke keer weer stukken beter. Ik help met wat opruimen en loop daarna even langs Mike om te vragen of ik vrijdag ook kan werken. Hij complimenteert me op het rijden en mijn enthousiasme hier op stal. Gelukkig kan ik vrijdag ook komen werken en natuurlijk fijn om te horen dat mijn werk gewaardeerd word. Ik rijd de paarden allemaal zelf zonder toezicht, af en toe rijd hij eens voorbij op de quat en dan werpt hij even een blik of het allemaal goed gaat. Om 13:15 ben ik klaar en ga ik naar huis. Ik ga douchen en serie kijken op de bank. Ik maak met Brooke daarna wat video’s van tangles want daar is toch wel veel interesse naar. We gaan om 18:00 eten, kip met mais, groente mix en aardappel puree. Ik laat het eten even zakken en 2 uur later duik ik toch nog even de sportschool in. Ik was toch iets te moe dus na een klein uurtje ben ik weer thuis. Ik pak een hete douche en duik lekker in bed.

1. Karin:
    18 maart 2020
    Wat leuk joh dat je lekker je gang kan gaan met de paarden. Goed teken 👍😘