18 november

18 november 2020 - Sydney, Australië

Een paar fijne dagen achter de rug, maandag avond naar Newcastle geweest en afgesproken met steven, zijn huisgenootje katie en haar vriend. We hebben wat gedronken bij een bar met prachtig uitzicht op de zee. Het was de hele dag heet geweest maar uit het niets kwam er flinke storm op zetten. We zijn verhuisd naar the surf club, een prachtig glazen restaurant aan de zee. Geweldig om de storm over te zien komen. Veel onweer en bliksem overal.. we eten daar en gaan daarna nog even wat drinken bij hun thuis. Het weer is gekalmeerd en we zitten nog even heerlijk op het balkon.

Vandaag weer een lekker warme dag gehad, ik heb Roy gereden en Joey gelongeerd toen het nog koel was buiten. Smiddags heeft Carla me opgehaald en zijn we samen gaan sporten. We hebben de trip naar Byron Bay uitgestippeld, we gaan de 26e 4 dagen weg met haar camper, even lekker er tussen uit. Ik heb daarna nog een groot gedeelte van de arena geschilderd en de paarden maar naar binnen gehaald. Savonds gevoerd, avond gegeten en optijd naar bed gegaan