20/21 november

21 november 2020 - Balmain, Australië

Gisteren een flink warme dag gehad, vroeg begonnen met voeren en Roy gereden, dan kon ik smiddags rustigaan doen in de 36 graden. Ik ben naar de sportschool gegaan en heb om 16:30 de paarden gevoerd, een douche genomen en naar Newcastle gegaan. Met Steven en Aron afgesproken. Aron had zijn vriendin Sarah mee, een hele lieve meid waar ik gelijk een goede klik mee had. Ze hebben beiden 15 jaar bij de marine gezeten en hebben prachtige verhalen. We hebben thais gegeten en zijn daarna wat gaan drinken aan de haven. Zijn huisgenootje Katie en haar vriend sluiten later aan en we hebben tot 24:00 buiten bij een cocktail bar gezeten en gezellig gekletst. We zijn naar hun appartement gegaan en hebben daar nog met heerlijk warm weer buiten op het balkon kunnen zitten, we konden genieten van flinke onweer in de verte. De volgende ochtend hebben Steven en Aron voor iedereen ontbijt gemaakt en zijn we koffie gaan halen in de haven. We zijn doorgereden naar een oud fort aan de zee, veel verhalen over de historie van Newcastle aangehoord en genoten van het prachtige uitzicht over de zee en het havengebied. Smiddags met iedereen film gekeken en uitgebrakt op de bank met een bak popcorn. Savonds hebben we lasagne gegeten en ben ik optijd naar huis gegaan.