19 januari

19 januari 2021 - Sydney, Australië

Gisteren avond ben ik begonnen met een homeopathisch detox middel. Het gaat om het ontstoren / detoxen van de hpv vaccinatie, die heb ik gehad op de middelbare school. Kort hierna is mijn rugpijn begonnen en na veel research zou dit detoxen wel eens kunnen helpen of in verband kunnen staan met de pijn/ de vaccinatie. Een Nederlandse homeopaat heeft mij middelen opgestuurd die ik de komende 28 dagen moet nemen. De reacties van het lichaam kunnen heftig zijn aangezien de chemische stoffen die in mijn lijf zitten van de vaccinatie getriggerd worden en zo kunnen worden afgevoerd. Dit kan gepaard gaan met overgeven, koorts etc. Ik heb er niet ontzettend veel vertrouwen in dat het wat gaat uithalen maar het kan geen kwaad om te proberen.

Ik slaap slecht snachts en dat is niks voor mij.. ik word 4 keer wakker en ben vandaag overdag vreselijk moe geweest. Ook heb ik de hele dag last van hartkloppingen. Ik heb smiddags even rust gepakt en ben in slaap gevallen. Ruim 2 uur geslapen, doet me redelijk goed. Ik lees veel verhalen online van bekende artsen die vertellen over deze manier van ontstoren en dat de reacties die het lichaam geeft niet erg zijn en alleen maar aantonen dat het werkt.

Ik heb vandaag op de normale werkzaamheden na rustigaan gedaan, ik heb cruize getraind met sandra en heb Calinka gelongeerd. Beide doen ze goed hun best, ik voer savonds en ga optijd slapen

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl