28 Januari

28 januari 2020 - Dunsborough, Australië

De wekker gaat om 8:20. Ik ga douchen en pak de rest van mn spullen. Om 9:00 haal ik een koffie aan de overkant en loop ik even naar de winkel om wat lekkers  te halen voor onderweg en een ontbijtje. Om 10:00 check ik uit en mikelle heeft ondertussen de auto gehaald. We gooien de spullen er in en we lopen naar een cafe om de hoek voor haar ontbijt en een verse fruit smoothie. Het is nu al bloedheet buiten🙈 we halen Lotte op bij haar hostel om de hoek. We rijden 2,5 uur naar Dunsborough. De tijd vliegt en we kletsen gezellig. We komen aan in het hostel, we dumpen de spullen, maken de bedden op en vertrekken naar Eagle bay. Het is prachtig daar en super rustig. We nemen een duik en gaan lekker zonnen. Na 2 uur vertrekken we naar Yallingup beach. Ook daar is het prachtig. Daarna gaan we terug. Rond 18:00 gaan we avond eten bij Occy’s aan de overkant. Ik bestel een burger en een biertje. Het eten is erg goed! We lopen terug naar het hostel en nemen een douche. Rond 21:30 ploffen we in bed. Wat een heerlijke dag, we bespreken de plannen voor morgen. We vertrekken om 9:00 naar Hamelin bay. Als we daar optijd zijn kunnen we grote roggen zien. We gaan daarna naar margaret river en daar spreken we met wat andere af uit de travel facebook groep. Daarna rijden we door naar busselton en slapen daar in een hostel. Slaaplekker!

1. Mandy:
    28 januari 2020
    Hoi Kelly wat een mooi bos daar
  2. TIneke:
    28 januari 2020
    Ha Kel, wat heerlijk lijkt mij het daar. Zag wat foto’s die je naar je moeder had gestuurd. Echt wauw😍
    Lekker ervan genieten deze week en hoop dat jullie morgen grote roggen zien. Weltrusten 😘
  3. Mena:
    28 januari 2020
    Wat heerlijk zeg! We genieten met je mee. Ook van het weer....hier is het net herfst. ☔🌬
    Veel plezier weer morgen 😘
  4. Karin:
    Gaaf Kelly en die foto's zien er jaloersmakend uit 😍
    Welterusten en veel plezier weer morgen 😘
  5. Amy:
    29 januari 2020