29 Januari

29 januari 2020 - Busselton, Australië

Om 7:30 gaat de wekker. Ik ga douchen en we pakken onze spullen. We halen wat broodjes en springen in de auto. We rijden een uur naar Hamelin bay. Het is prachtig daar! Het water is zo blauw en het strand is rustig. We lopen een stuk door om roggen te zoeken. En 200 meter verderop zwemmen er volop roggen rond. Ze zijn mega groot. Dik een meter doorsnede! Je kan ze aanraken en ze voelen heel glibberig. Ik pak mijn gopro er bij en maak wat gave filmpjes. Daarna gaan we zonnen en om 12:00 pakken we de spullen en gaan we verder naar Margaret river. Aangkomen in Margaret river zoeken we een leuke tent om te lunchen. We scheppen een bord eten vol. Het eten is erg goed! We lopen daarna de boulevard af. Een hoop leuke snoep winkels en kleding winkels. We rijden daarna verder naar een winery. We doen een wine tasting en nemen een fles mee voor vanavond. Erg goede wijn en hele aardige mensen! Na 30 minuten komen we aan bij ons hostel in Busselton. Ik merk dat ik helaas toch een beetje verbrand ben. We droppen de spullen en gaan even lekker relaxen. Ik schrijf mijn blog een stuk en daarna loop ik naar de winkel verderop. Ik haal wat bier en 2 zakken chips. We kijken expeditie Robinson en daarna lopen we naar de pier. Het is inmiddels langzaam donker aan het worden. We lopen helemaal naar het einde, 1,8 km. En daarna weer terug. Er staat een flinke wind aan het einde. Op de terugweg gaan we eten bij een italiaan. Ik neem een pizza pollo. Erg lekker!  De hostel eigenaar had al gezegd dat we hier maar moesten gaan eten. Rond half 10 zijn we terug in het hostel. Ik neem een douche en daarna maken we de wijn van de wine taste open. Om 22:45 gaan we op bed liggen. Ik heb weer mn hostel geboekt voor in perth. En besluit tot zaterdag avond te blijven en vrijdag wil ik rottnest island boeken met iemand uit mijn hostel samen. Het schijnt daar prachtig te zijn! Ben erg benieuwd. Morgen rijden we terug naar Perth met nog een paar leuke tussenstops

1. Mandy:
    29 januari 2020
    Hoi Kelly, wat een mooie blauwe zee en mooie rogge denk dat je het wel leuk hebt😍😘🥰🥵
  2. TIneke:
    29 januari 2020
    Wauw😍😍wat mooi zeg. Heerlijk om te lezen dat je zo aan het genieten bent.
    En gelijk heb je, dat neemt niemand je nog af.
    Erg mooie foto’s ook.
    😘
  3. Eva:
    29 januari 2020
    Echt prachtig Kelly, en wat gaaf die roggen. Je geniet volop, leuk hoor.
    Veel plezier met je volgende avontuur.
    Xx
  4. Mena:
    29 januari 2020
    Wauw, wauw en nog eens wauw...Wat heb je weer veel beleefd. Zo leuk om het allemaal te volgen. Goed dat je er zo van geniet, voordat je aan je volgende baan begint. Liefs, mama1😘
  5. Karin:
    Super mooi daar 👍
    Die filmpjes van die roggen waren ook echt gaaf.
    Veel plezier met je volgende uitstapje. En goed blijven smeren he 😎😘
  6. Paul:
    29 januari 2020
    Je bent langs Pascal gekomen denk ik