30 Januari

30 januari 2020 - Bunbury, Australië

Na een best slechte nacht gaat om 8:00 de wekker. Ik voelde me vannacht nogal beroerd van het verbrand zijn en ben vaak wakker geworden helaas. We pakken onze spullen weer in en gaan ontbijten om de hoek. Ik neem een wafel met aardbeien, bosbessen, maypal syrup en ijs. En een cappuccino. We lopen naar de auto en vertrekken richting Bunbury. We relaxen even op een strand dat we helemaal voor ons zelf hebben. Daarna gaan we naar een lookout poit en dan door naar het dolphin discovery park. We hoopten een tour te kunnen boeken de zee op om dolfijnen te spotten maar helaas door de harde wind vandaag hebben ze alles gecanceld. Dan maar door naar de farmers market. Een hele grote winkel vol verse dingen! Allemaal soorten groenten en fruit en brood en nog veel meer! We lunchen wat en gaan daarna richting het wildlife park. Ze hebben hier wilde honden, veel mooie vogels en kangoeroes.  Ze lopen los en je kunt ze voeren en aaien. Ze zijn heel relaxt en houden wel van wat aandacht. We blijven 1,5 uur hangen hier en gaan dan in de auto terug richting Perth. Het is nog 2,5 uur rijden vanaf hier. Onderweg stoppen we nog even bij de pomp voor flessen water een zak chips. Helaas het laatste kwartier file maar om 17:00 komen we eindelijk weer aan in het hostel. Ik check in, ga naar de kamer en maak mijn bed op. Ik spreek met iemand uit het hostel af om vanavond naar de rooftop cinema te gaan. Een buiten bioscoop bovenop een hoog gebouw. Ook gaan we daar pizza eten. Eerst neem ik een hete douche en ga ik even op bed liggen. Best een drukke dag zo!

Wauw! Just Wauw wat super gaaf zo’n rooftop cinema. Het uitzicht was adembenemend. Ik kreeg mn lach niet meer van mn gezicht. Een flinke punt pizza met een biertje en later een goede bak popcorn. Een goeie film en heerlijke zitzakken. Afgesloten met sterren kijken en ondertussen weer de volgende trip geboekt🙈 Rottnest island is vastgelegd. We pakken om 9 uur de bus en om 10 uur de ferry. Aan iedereen zijn verhalen te horen moet ook dat geweldig zijn. De westkust heeft zulke prachtige plekken. Wat een heerlijke dag, dik tevreden duik ik mn bed in.

1. Mandy:
    30 januari 2020
    Wat een lekker ontbijt lieve kangaroe en vogel.

Ik mis je 🥰😘😍
  2. Karin:
    30 januari 2020
    Wauw, je enthousiasme spat van het scherm 🤗
    Super hoor, hoop gezien en meegemaakt al in die paar weken.
    Veel plezier alvast weer voor morgen.

Echt tof dat je ons mee laat genieten van je avonturen aan de andere kant van de wereld 👍😘
  3. Hanneke:
    30 januari 2020
    Wat boeiend Kelly al die verhalen. Het is net een vakantie hoe je het beschrijft. Stoer dat je het allemaal doet hoor. Alle avonturen zijn leuk om later weer terug te kijken en ze verrijken jouw leven. Veel plezier!
    Liefs tante Hanneke