3 Januari

3 januari 2021

De blog gaat er een beetje aan onderdoor af en toe.. drukke dagen, savonds ben ik vaak helemaal gesloopt. Vandaag was redelijk te doen. Paarden gevoerd, 9 stallen gemest, opgeruimd en smiddags had ik even 2 uur voor mezelf. Even naar de nagel salon geweest en boodschappen gedaan. Tot mn verbazing droeg vandaag 90% een mondkapje. Vanaf morgen is dit verplicht in winkels etc.. ze zitten er bovenop aangezien we in Sydney 40 cases hebben. Bah ik dacht echt dat we goed zaten hier. Ik hoop dat het niet erger word! Smiddags ga ik Polly rijden, ik neem haar mee naar buiten voor een rit daarna. Gisteren heb ik dat voor de eerste keer geprobeerd, ze is het terrein hier nog. Iet af geweest en ze was ontzettend bang en sprong alle kanten op. Vandaag doet ze het stukken beter en kan ik lekker 15 min wandelen buiten met haar. Ik ga voeren om 16:00 en krijg een vreselijke regenbui over me heen, ik ben drijfnat.. ik maak snel alles af en neem een hete douche. Ik doe boodschappen en ga na het bellen met thuis optijd mn bed in

1. Paul:
    3 januari 2021
    Het was fijn om weer met je te bellen hoor, wat ben je al lang weg!
    Het gaat allemaal niet vanzelf, als je volledig op jezelf bent aangewezen. We gaan het zien hoe snel de ontwikkelingen gaan bij jou, voor wat betreft de beperkingen. Gelukkig krijg je ook nu weer een steeds grotere kennissenkring om naast het werk wat ontspanning te hebben 😃
  2. Karin:
    3 januari 2021
    Zo te lezen ben je keihard aan het werk, niet gek dat je gesloopt ben 's avonds!
    Hopelijk valt het mee wat betreft de beperkingen daar...
    Al bijna een jaar weg. Wik sloegen vandaag de kalender op januari, stond bij de 6e door Lianna geschreven, Kelly weg. Was ik al helemaal vergeten dat ze dat geschreven had 🤗😘😘