31 December/ 1 Januari

1 januari 2021

Gisteren een lange werkdag gehad. Ik was goed moe en rond 20:00 was ik pas klaar. Nicolette kwam nog met allemaal kleine dingen die moesten gebeuren en de tijd vloog voorbij. Om eerlijk te zijn was ik van plan om gewoon naar bed te gaan. Ik had nergens zin in, veel vrienden in de stad maar de regels daar zijn zo streng nu weer en ik had geen zin om er helemaal heen te gaan. Uiteindelijk na een Macdonald’s bezoekje even naar Jake en zijn familie gegaan, zijn broers waren er met hun vriendin en eigenlijk een erg gezellige avond gehad. Niet zoals anders maar ik was toch ontzettend moe en thuis val ik als een blok in slaap.

Vanochtend om 9:00 alweer wakker, ik blijf nog even lekker liggen en ga daarna ontbijten. lekker bankhangen en daarna ruim ik het huis op. Om  12:00 ga ik polly rijden, ik klets bij met iedereen op stal en polly doet weer erg goed haar best. Ik stap haar uit tot de poort en om de stallen. Daarna ga ik lekker douchen en even naar de big W in Richmond. De big W is een soort grote hema, ik struin wat rond aangezien ik wat verveeld was thuis. Ik skip helaas de gym maar weer omdat werken atm zwaar genoeg is. Na wat rondlopen ga boodschappen doen. Als ik wil bedenken wat ik ga eten appt Jake of ik al plannen heb. Erg gezellig aangezien ik niet zo’n zin had om te koken en alleen te eten. Fijn om zo langzaam een beetje vrienden te maken in de omgeving. We gaan savonds eten bij een steakhouse en bestellen een flinke steak, we zitten goed vol daarna en om 21:00 ben ik blij als ik kan uitbuiken in bed.