4 Januari

4 januari 2021

21:15, mooie tijd om te gaan slapen.. Ik stond vanochtend op met het gevoel alsof ik was aangereden😂 Dus ik denk dat wat extra slaap geen kwaad kan. Ik heb in de drukte overdag redelijk een routine gevonden en ondanks dat het zware dagen zijn kom ik er goed doorheen. Het regent nogsteeds elke dag en het is een vreselijke blubber bende overal. Al mn schoenen zijn doorweekt.. aan de ene kant maakt het me vreselijk chagerijnig maar ag, veel kan ik er niet aan veranderen. Als ik om 15:00 weer een vreselijk donkere lucht aan zie komen besluit ik niet veel later vast de paarden buiten te gaan voeren. Als ik net klaar ben barst het los, bizarre onweer en regen die binnen no time de dam in de wei laat overstromen. We staan met een groep in de stal gezellig te kletsen en Liz komt thee brengen. Na 20 min klaart het weer helemaal op en maak ik de laatste dingen af. Ik had bij 2 merries buiten de voerbakken in de wei naast hun gezet en het hek er tussen open gezet aangezien het overstroomd is en ik niet door de grote plas wil lopen. Nou willen ze zelf ook niet door de plas heen en komen ze dus niet bij hun eten... Nicolette trekt haar witte shirt uit, pakt de voerbakken op en banjert zo door de plas heen naar de merries toe. Tot haar schenen staat ze in het water😂 de plas is zo’n 20 meter lang.  we hadden ook best de buggy kunnen pakken roep ik haar lachend na als ze al halverwegen is. Helemaal onder de blubber komt ze teruggelopen door de plassen.

Ik ga even naar Bunnings (hornbach) voor een paar goede rubber laarzen. Vreselijk dat we verplicht mondkapjes op moeten nu overal.. ik ga naar de supermarkt en maak thuis avond eten klaar, ik check de paarden en kruip daarna lekker in bed

1. Paul:
    4 januari 2021
    Hilarische taferelen daar 🤣🤣...... Maar ach, na blubber komt zonneschijn... 🐴🌩️⚡☄️🌞..... Goed dat je ook nuchter kunt zijn op minder leuke momenten 👍