30 maart

30 maart 2020

Heerlijk dagje gehad vandaag! Om 7:00 wakker en de kids zaten lief samen op een stoel onder een dekentje tv te kijken. Vaak moet ik sochtends uit bed omdat ik ze ruzie hoor maken. En dat is niet helemaal prettig sochtends vroeg😬. Ik maak ontbijt en pak mia haar tas in. Ze gaat vandaag naar de daycare en Ned is thuis met mij. Om 8:00 brengen we haar weg en  daarna halen we mighty mouse op van huis. We nemen hem mee naar het hondenpark verderop. Er is nog een vrouw met een herder pup en ze spelen leuk samen. Daarna gaan we naar de winkel om een pak bakmix te halen. Dan hebben we even lekker wat te doen thuis. We besluiten kaneel muffins te gaan maken. Thuis openen we het pak maar er zitten geen papieren cups bij. Op zoek naar een muffin bakblik, maar helaas zonder resultaat. Terug naar de winkels voor cups😴. We maken de cupcakes en ik had de oven voorverwarmd. Ik vind hem flink stinken en doe hem open. Een vreselijke rookwolk en brand lucht komt er uit. Jeetje🤣 what did i do wrong. Gelukkig geen brand alarmen in het huis. Overal is rook🙄 de plaat die nog onderin staat daar gaat het Niet helemaal goed mee zo te zien. Maar Brooke haalt die er ook nooit uit. Ze zet de oven altijd op fan stand en ik had hem nu op bake stand. Dat vind ie blijkbaar niet leuk met een plaat onderin🤣. Na dat gefixt te hebben kunnen de muffins er in. Ik ruim de keuken op en haal ze uit de oven. Ze zijn heerlijk gelukt en de over doet normaal🙈. We gaan even relaxen daarna en halen om 2:45 mia op. Om 15:15 zijn de Nederlandse backpackers er. Ik maak kennis met ze en laat ze alles zien. We kletsen wat en daarna pakken ze hun spullen uit. Even later komen Brooke en Jason thuis en drinken we wat met zijn alle.

Jason heeft besloten zijn Harley na 11 naar stil staan weer uit de schuur te trekken. Hij heeft er een nieuwe accu voor gekocht en wed met Brooke om een doos bier dat hij hem binnen een uur lopend kan maken. En dat na 11 jaar stil staan haha. Hij klooit er wat mee en idd binnen een uur loopt ie weer, hij is ontzettend handig zeg! Daarna ga ik met Brooke avond eten maken. Aardappelpurree met groenten en gehaktballen met ui, honing, bbq saus en oester saus. Nooit gegeten op deze manier maar het smaakt geweldig!  De opa komt eten en neemt nick en sara mee. En ook de Nederlanders backpackers Wesley en Samantha eten mee. Een gezellige drukke boel aan tafel mijn zijn 10e. We lachen heel wat af en de opa heeft een bak vol met shotjes drank mee genomen om ze welkom te heten🤣. Jason komt aanzetten met chocolade budaberg rum en we zitten tot laat aan tafel. Leuk om nieuwe verhalen te horen en zo gezellig om met zijn alle te eten en wat te drinken. Om 22:15 besluiten we dat het wel mooi geweest is. Iedereen gaat naar bed en ik ruim nog even de tafel leeg met Brooke. Morgen heb ik allebei de kids thuis. Ik hoop dat ze een beetje uitslapen🙄

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. TIneke:
    30 maart 2020
    Klinkt allemaal weer heel gezellig, en leuk dat het zo klikt met de backpackers,
    😘
  2. Karin:
    31 maart 2020
    Het klinkt heel lekker dat was weer en leuk verhaal🤗😘