31 maart

31 maart 2020

Flink gesloopt ga ik om 19:40 op bed liggen. Lekker Netflixen en relaxen eindelijk. Ik werd om 7:30 wakker van de kids, die waren allebei vrij vandaag. Rond 8 ging ik er uit om aan te kleden. Ik ruim de keuken op en maak ontbijt, we hadden gisteravond allemaal geen zin meer om verder op te ruimen🙈. Ik heb trouwens geslapen als een roosje, de chocolade rum van Jason heeft me goed gedaan🤣 wat een gezellige avond hebben we gehad. Samantha en Wesley komen binnen lopen voor een bak koffie en we kletsen gezellig. De kids gaan lekker buitenspelen en ik zet de paarden buiten. Daarna ga ik met Ned schoolwerk maken. Hij heeft een hele map met werkboekjes en uitleg. 1,5 uur ben ik er mee bezig met hem en eigenlijk is het best leuk om te doen. Het gaat over karakters en gevoelens van personen in een verhalen boek. Die moet hij omschrijven na dat ik het boek heb voorgelezen. We oefenen het alfabet en het tot 20 tellen. Ook wat werkjes uit het boek maken we. We maken vervolgens zelf playdough, met bloem, zout en warm water in een pan. Opwarmen roeren en laten afkoelen. Hij maakt er wat leuks van samen met mia. Helaas zodra het droger word gaat het brokkelen en krijgen we een flinke bende🤣 hup in de prullenbak er mee!  Mia is de hele ochtend al flink vervelend. Ze blijft Ned dwars zitten en luistert slecht. Om 11:30 leg ik haar op bed, misschien dat ze gewoon moe is. Ik kan gelukkig even ontspannen zodra ze slaapt. Na 45 min is ze alweer wakker en loopt ze half slapend de kamer binnen. We oeffenenen van luier naar onderbroek en dat gaat een beetje fout helaas. Te laat bij de wc dit keer😶 ik zet haar onder de douche en maak alles schoon. Ze gaat daarna met Ned spelen en ik maak een omelet klaar voor de lunch. Daarna ga ik een half uur sporten thuis.

Als Brooke en Jason rond 16:00 thuis komen ga ik eerst met Brooke naar de winkel. We halen boodschappen en daarna fish and chips. De backpackers koken vandaag gewoon zelf en de opa eet met ons mee. Mia gaat morgen gelukkig weer naar de daycare

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Karin:
    31 maart 2020
    Wat leuk dat het met de backpackers goed klikt.
    Dat klinkt wel erg lekker chocoladerum als slaapmutsje 😉 😘
  2. Karin:
    31 maart 2020
    Klinkt heel erg leuk goed dat je zo lekker heb geslaapen. ik hoop dat we elkaar gauw weer zien we kunnen een keer vidio bellen met me moeders telefoon😘🌅🌄 als je en keer tijt heb😊
  3. Karin:
    31 maart 2020
    Heel raar, als ik reactie typ staat er mijn naam, vervolgens doet Lianna het op mijn oude telefoon en dan maakt die van mijn naam ook Lianna 🤔
    Nou ja denk dat je wel kan lezen welke reactie van wie is 😉😗