5 Januari

6 januari 2020

Dit was oprecht een van de moeilijkste momenten uit mijn leven. Hoe sterk ik ook denk te zijn altijd, dit voelt vreselijk. Iedereen achterlaten die me zo lief is. Waar ik altijd op kan bouwen en waar ik altijd op terug kan vallen. Iedereen die altijd voor me klaar staat en me zo gesteund heeft op weg naar mijn droom. Things money can’t buy❤️

Van het goede vertrouwde op naar het grote onbekende. Dit viel me even zwaarder dan verwacht. Het hoort er allemaal bij en hier kom ik zeker sterker uit. Met die gedachte liep ik door naar het vliegtuig. Gelukkig vond ik wel 2 lieve meiden om mee naar Bangkok te vliegen dat maakte het al wat gezelliger. Eenmaal in het vliegtuig gaat er wel 100 keer door me heen “kelly wat ga je in godsnaam ondernemen”. Is dit nou wat je wilt? Ik besluit wifi te kopen om even gezellig te kunnen appen. Want men, wat saai in mn eentje. Na een uur flink nadenken in de lucht en tranen in bedwang houden komt gelukkig de stewardess langs met een flinke maaltijd. Ik kan even mn gedachten verzetten. Kip met aardappelpurree, worteltjes en sperziebonen gaat er prima in en ik voel me een stuk relaxter na het eten. Een vliegtuig vol rustige mensen die na 2 uur bijna allemaal liggen te slapen. Na zelf een uur te hebben geslapen is er nu iets meer dan 3,5 uur voorbij.

1. Mena:
    Wat mooi geschreven!
    Je bent een topper! We houden van je ♥️

Liefs, pap en mam😘
  2. TIneke:
    6 januari 2020
    Oh wauw, wat mooi heb je dat geschreven, kijk al uit naar je volgende verhaal. Zoals jij schrijft lijkt t of ik in een boek begonnen ben.
    Top dat je je gevoel ook omschrijft.
    Super.
    Liefs Tineke
  3. Karin:
    6 januari 2020
    Zo dan, recht vanuit je hart geschreven!
    Ook ik kijk uit naar je volgende verhaal, de trailer was alvast super :)

Liefs Karin
  4. Jacqueline:
    6 januari 2020
    Hoi Kelly, je kan echt mooi schrijven. En alle begin is lastig maar zoals je zelf zegt, je wordt er sterker door. Je avontuur begint, succes meid👊👍
  5. Renée:
    6 januari 2020
    Je grote reis is begonnen, leuk hoor!! Ik zal je verslagen volgen met veel belangstelling. Toi toi :-)
  6. Eva:
    7 januari 2020
    Super mooi geschreven Kelly, je gaat vaste hele mooie dingen beleven. Echt stoer hoor deze onderneming.
    Je droom is werkelijkheid geworden.
    Liefs Eva
  7. Amy:
    8 januari 2020
    Aaaah wat fijn dat je toch rust hebt gevonden in het vliegtuig!!
    Xoxo amy