9 november

9 november 2020 - Balmain, Australië

Eindelijk weer redelijk goed geslapen vannacht na een paar onrustige nachten. 7:30 de paarden gevoerd, waterbakken schoongemaakt en Roy gereden die de laatste dagen super goed gaat. Na hulp van Andrea, luisteren naar de lessen die ze geeft en clinic’s kijken op youtube heb ik een stuk beter door hoe Roy moet lopen en aanvoelen. Hij is licht in mn handen en voert oefeningen beter uit, zo heerlijk om met hem te mogen oefenen en zelf te kunnen uitzoeken hoe hij het beste loopt. Daarna longeer ik Joey, ga ik lunch maken en krijg ik onverwachts telefoon dat ik tante ben geworden van Sofie! Smiddags ga ik verder met de arena verven. Met moeite houd ik dat een uurtje uit, ik heb ontzettend rugpijn en het is niet te doen. Ik kan amper bewegen van de pijn en ga maar douchen en op bed liggen. Het trekt gelukkig vrij snel weg en om 16:30 ga ik voeren, binnen stil zitten daarna doet mn rug toch weer niet goed. Ik ga een stuk hardlopen en dat gaat heerlijk, zonder problemen loop ik langs de wijngaarden in 23 graden 3 km. Thuis weer lekker douchen en relaxen, we eten savonds vis en kletsen gezellig bij aangezien iedereen de hele dag weg geweest is.